torstai 15. elokuuta 2013

Can't wait! Everything will happen so quick.

 
Shirt GT, Jeans H&M, Bag Michael Kors
 


 
Ihanaa! Saatiin eilen poikaystäväni kanssa tehtyä vuokrasopimus kivaan kaksioon toiselta puolelta Tamperetta. Avainten luovutus on näillä näkymin syyskuun ensimmäinen päivä. En malta odottaa, että pääsen Ikeaan ostoksille ja sisustamaan vihdoista viimein asunnon ihan kuin itse haluan. ;) Mulla pyörii niin monta ideaa jo mielessä sisustuksen suhteen ja oonkin alustavasti tehnyt jonkinlaista ostoslistaa hankittavista tavaroista. Lisää innostusta minulle antaa vielä Kreetan matka, jolle olen nyt lauantaina lähdössä viikoksi ystäväni kanssa. Olin pari viikkoa sitten vielä Turkissa äitini kanssa viikon mittaisella lomalla. Pääsenkin siis vahvistamaan Turkista saatua vähäistä rusketustani ja lisäksi nauttimaan auringosta ja lämmöstä ennenkä pitää palata tänne sateen ja tuulen keskelle! Tietenkin olis hyvä aloittaa se pakkaaminen ja matkavakuutusasioiden hoito. Oon nyt kesän aikana ollut niin viimetipan ihminen kun vain voi olla, hehe..
- Millie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti